Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Επιτέλους μετά από 5 χρόνια η Νίκη στην Β΄ εθνική


Η Νίκη χθες ήρθε ισοπαλία με τον Οικονόμο και πήρε μια πολύτιμη άνοδο.Στο τέλος του αγώνα οι οπαδοί της Νίκης έφυγαν από το γήπεδο και έκαναν μια μεγάλη πορεία από την Μαιάνδρου ως το κέντρο του Βόλου.Η πορεία ήταν ειρηνική.Αναλυτικά οι συνθέσεις των...
...ομάδων:

ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ: Βούρας, Στουρνάρας, Λαμπρόπουλος, Δεληζήσης, Χολέβας, Ριζογιάννης, Διαμαντίδης, Παπατζίκος (67' Kυριακίδης), Παυλίδης, Λαζαρίδης (82' Μκρτσιάν), Πουλάκος (74' Λουκίνας).
ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗΣ: Πίτκας, Καραγιάννης, Γκαραγκούνης, Οικονόμου, Τσιανάκας, Λέβναϊτς, Μπαλής, Καράμπελας (58' Βούλγαρης), Κουλτσιάκης, Νικούλης, Μπανούσης (83' Κέρι).
Έτσι η Νίκη ανέβηκε.Να πάει καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr