Γλέντια σήμερα θα γίνουν στο Παντελής Μαγουλάς.Η Νίκη θα προσπαθήσει σήμερα για το τρίποντο και την άνοδο.Ο Περικλής Αμανατίδης θα κάνει πιο πιθανόν ένα σύστημα 4-2-3-1.Στο τέρμα θα είναι ο Βούρας στην αμυνα θα είναι ο Στουρνάρας, ο Χολέβας, ο Λαμπρόπουλος, και ο Μκρτσιαν.Στην μεσαία γραμμή θα είναι ο Παυλίδης, ο Λαζαρίδης και ο Παπατζίκος ενώ στην επίθεση θα είναι ο Διαμαντίδης μαζί με τον Πουλάκο.Ας ευχηθούμε να νικήσει η Νίκη...
...και να έχει μια ευχάριστη άνοδο.
Νίκη:Βούρας, Στουρνάρας, Χολέβας, Λαμπρόπουλος, Μκρτσιαν, Λαζαρίδης, Παυλίδης, Παπατζίκος, Πουλάκος, Διαμαντίδης.Προπονητής:Περικλής Αμανατίδης
Οικονόμος:Πίτκας, Παπακωνσταντίνου, Πρικάκης, Οικονόμου, Τσιανάκας, Λεβνάιτς, Μπαλής, Κουλτσιάκης, Καραγιάννης, Νικούλης, Μπανούσης.Προπονητής;Γιώργος Καλτέκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr