Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Σκληρά επεισόδια στο παιχνίδι Αιγάλεω-ΑΕΚ 1-2


Δεν αντέχει κριτικής το παιχνίδι του Αιγάλεω με την ΑΕΚ στο «Σταύρος Μαυροθαλασσίτης». Σε ένα τρίωρο ντροπής του ποδοσφαίρου και προσβολής του αθλήματος, η Ένωση επικράτησε 2-1 της τοπικής ομάδας για να παραμείνει στην κορυφή παίρνοντας το πρώτο της τρίποντο για το νέο έτος.
Αυτό όμως, δυστυχώς είναι το τελευταίο που μένει από την κωμωδία που εκτυλίχθηκε στο γήπεδο. Πριν από το παιχνίδι, έγιναν σοβαρά επεισόδια ανάμεσα στους οπαδούς των δύο ομάδων.
Με τα... πολλά το παιχνίδι ξεκίνησε, ωστόσο και εντός αγωνιστικού χώρου οι ποδοσφαιριστές φαίνεται πως ζήλεψαν τους οπαδούς και προχώρησαν σε αρκετές εντάσεις με συνεχόμενες διακοπές από το διαιτητή και αρκετό ξύλο.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 37' όταν ο Δουκάκης έκανε το σουτ, με τον Καραγκιολίδη να αποκρούει και τον Γεωργέα να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του.
 Με το ξεκίνημα του δευτέρου μέρους και το 47' ο Κορδέρο κέρδισε πέναλτι για να ακολουθήσει διακοπή περίπου εννέα λεπτών με νέα ένταση ανάμεσα στους παίκτες των δύο ομάδων.
Ο Πλατέλλας ανέλαβε την εκτέλεση του πέναλτι ευστοχώντας. Από εκεί και πέρα, χωρίς καμία έκπληξη πλέον οι παίκτες των δύο συλλόγων αντί να παίζουν ποδόσφαιρο προχώρησαν σε νέες εντάσεις.
Όλα, τελείωσαν στο 90' όταν ο Μπρέσεβιτς έκανε το σουτ για να δώσει το προβάδισμα στην Ένωση. Από εκεί και πέρα ξανά οι οπαδοί των δύο συλλόγων μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο για να διακοπεί το παιχνίδι και να συνεχιστεί ύστερα από περίπου 15 λεπτά.
πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr