Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Τέσσερα παιχνίδια μέσα σε 14 ημέρες θα δώσει ο Ολυμπιακός Βόλου


Μέσα σε διάστημα 14 ημερών ο Ολυμπιακός Βόλου θα κληθεί να δώσει τέσσερα παιχνίδια, τρία για το πρωτάθλημα και ένα για το Κύπελλο Ελλάδος (δύο εντός και δύο εκτός έδρας). Η αρχή γίνεται σήμερα Σάββατο με την αναμέτρηση των «ερυθρολεύκων» στην Καισαριανή με αντίπαλο την Γλυφάδα (15.00), ενώ ακολουθεί το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Αστέρα Μαγούλας στο ΕΑΚ (9/1, 17.50). Την Κυριακή 12 Ιανουαρίου ο...
...Ολυμπιακός θα φιλοξενήσει και πάλι τον Αστέρα Μαγούλας, αυτή τη φορά για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football League (15.00), ενώ θα ακολουθήσει το ντέρμπι με την Καλλιθέα στο γήπεδο «Γρ. Λαμπράκης», το οποίο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17/1 (πιθανότατα στις 18.00) και θα μεταδοθεί «ζωντανά» από τον ΟΤΕ TV.
Μπορεί επίσημα η Football League να μην ανακοίνωσε το πρόγραμμα της 16ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, ωστόσο, η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος έστειλε έγγραφο στον ΟΠΑΠ, σχετικά με τα παιχνίδια που θα πρέπει να εξαιρεθούν και να συμπεριληφθούν στα δελτία ΠΡΟΠΟ και ΠΡΟΠΟΓΚΟΛ. Μεταξύ αυτών των παιχνιδιών είναι και η αναμέτρηση της Καλλιθέας με τον Ολυμπιακό Βόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr