Με κάθε λαμπρότητα γιορτάστηκαν τα Θεοφάνεια σήμερα στο Βόλο. Εκατοντάδες Βολιώτες κατέβηκαν στην παραλία της πόλης μας, ενώ υπήρξαν και αρκετοί κολυμβητές που αψήφισαν το κρύο και βούτηξαν στα παγωμένα νερά του λιμανιού για να πιάσουν το σταυρό.
Στην...
...τελετή αγιασμού των υδάτων χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ.κ. Ιγνάτιος παρουσία της υφυπουργού κας Ζέτας Μακρή, των βουλευτών κ.κ. Μαρίνας Χρυσοβελώνη και Πάρι Μουτσινά, του Δημάρχου Βόλου κ. Πάνου Σκοτινιώτη, του περιφερειάρχη κ. Αγοραστού, του αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργου Καλτσογιάννη, αντιδημάρχων, περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων, εκπροσώπων φορέων κ.α
Στην παραλία υπήρχαν εκπρόσωποι των προσκόπων και οδηγών, αθλητές ναυταθλητικών σωματείων με τα σκάφη τους, καθώς επίσης και αρκετοί ...θαραλέοι κολυμβητές που αψήφισαν το κρύο και κολύμπησαν για να πιάσουν τον σταυρό.
πηγή: goalpost.gr
Το Argo-Sports.blogspot.gr σας μεταφέρει εικόνες από τη σημερινή γιορτή αγιασμού των υδάτων στην παραλία του Βόλου:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr