Σ' ένα παιχνίδι όπου δεν υπήρχε κανένας λόγος για τον Ολυμπιακό Βόλου να μετρήσει απώλειες, λόγω καρτών, ο Μάριο Μπρέσκα αντίκρυσε την κόκκινη κάρτα του διαιτητή Σταθόπουλου και κινδυνεύει να τιμωρηθεί από μία έως τρεις αγωνιστικές. Ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού παρασύρθηκε και απάντησε σε άτομο που...
..βρίσκονταν στην κερκίδα του γηπέδου της Καισαριανής, το οποίο προκαλούσε συνεχώς με τον Σλοβάκο άσο με υποτιμητικά σχόλια, με αποτέλεσμα αυτό να γίνει αντιληπτό από τον βοηθό διαιτητή, για να δεχθεί στη συνέχεια ο Μάριο Μπρέσκα την κόκκινη κάρτα.
Η τιμωρία θα εξαρτηθεί από το τι έγραψε στο φύλλο αγώνα ο διαιτητής, για το οποίο ως γνωστόν, οι ομάδες δεν έχουν ενημέρωση.
Αν ο Μπρέσκα τιμωρηθεί με μία αγωνιστική, τότε θα χάσει τον αγώνα Κυπέλλου της ερχόμενης Πέμπτης με τον Αστέρα Μαγούλας στο Βόλο. Αν τιμωρηθεί με τρεις αγωνιστικές, τότε δεν θα παίξει στα δύο ματς με τον Αστέρα Μαγούλας σε Κύπελλο και πρωτάθλημα, καθώς και στο παιχνίδι με την Καλλιθέα στο «Ελ Πάσο», για την 16η αγωνιστική.
Η τιμωρία θα εξαρτηθεί από το τι έγραψε στο φύλλο αγώνα ο διαιτητής, για το οποίο ως γνωστόν, οι ομάδες δεν έχουν ενημέρωση.
Αν ο Μπρέσκα τιμωρηθεί με μία αγωνιστική, τότε θα χάσει τον αγώνα Κυπέλλου της ερχόμενης Πέμπτης με τον Αστέρα Μαγούλας στο Βόλο. Αν τιμωρηθεί με τρεις αγωνιστικές, τότε δεν θα παίξει στα δύο ματς με τον Αστέρα Μαγούλας σε Κύπελλο και πρωτάθλημα, καθώς και στο παιχνίδι με την Καλλιθέα στο «Ελ Πάσο», για την 16η αγωνιστική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr