Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Στη Λευκάδα σήμερα οι γυναίκες του Ολυμπιακού Β. στο μπάσκετ


Για τη Λευκάδα αναχώρησε χθες το μεσημέρι η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου ενόψει του πολύ δύσκολου αυριανού αγώνα με τη Νίκη Λευκάδας για το πρωτάθλημα μπάσκετ της Α2 γυναικών. Η ομάδα του Μιχάλη Καπουρνιώτη, αν και θα παραταχθεί με αρκετές ελλείψεις θα προσπαθήσει να συνεχίσει το σερί των τεσσάρων νικών που έχει δημιουργήσει...
 ...Βέβαια, η αποστολή της μόνο εύκολη δεν είναι, αφού η Νίκη Λευκάδας προηγείται στη βαθμολογία και προβάλλει ως ένα από τα μεγάλα φαβορί για άνοδο στην Α1 γυναικών.
Στις απουσίες των Καποδίστρια και Κατσιοπούλου για επαγγελματικούς λόγους, ήρθε να προστεθεί και το πρόβλημα με την ίωση από την οποία υποφέρει η Νίκη Ζέρβα, η οποία όμως συμπεριλήφθηκε τελικά στην αποστολή. Στη 12άδα που ταξίδεψε στη Λευκάδα μετέχουν και οι νεαρές και πολλά υποσχόμενες Ελένη Παρασχάκη και Άννα Μαρία Κοπάνου που προέρχονται από τα τμήματα υποδομής του βολιώτικου συλλόγου.
Αρχηγός αποστολής είναι ο υπεύθυνος τμήματος κ. Βασίλης Παπαχρήστος.
πηγή: goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr