Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Υπέγραψε στον Ολυμπιακό Βόλου ο Μόνχε


Με τη... βούλα παίκτης του Ολυμπιακού Βόλου είναι από σήμερα το απόγευμα ο Βιθέντε Μόνχε. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους «ερυθρόλευκους» και αμέσως μετά η βολιώτικη ΠΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτησή του, μέσω της ιστοσελίδας της. Μάλιστα, ο Μόνχε έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, ως...
...ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Βόλου. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ανακοινώνει την απόκτηση του Βιθέντε Μόχνε. Ο 32χρονος μεσοεπιθετικός αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό Βόλου έκανε τις πρώτες του δηλώσεις: «Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα σε μία πόλη που αγαπάω πολύ. Θέλω να επιστρέψω όσο το δυνατόν γρηγορότερα στους αγωνιστικούς χώρους, ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου για να υλοποιήσει τους στόχους της»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr