Επανήλθαν από χθες στις προπονήσεις οι καλαθοσφαιριστές της Νίκης ενόψει του αγώνα της ερχόμενης Κυριακής με τη ΧΑΝΘ στο κλειστό γυμναστήριο της Ν. Ιωνάς στο πλαίσιο του πρωταθλήματος μπάσκετ της Β' Εθνικής κατηγορίας. Οι παίκτες του Φώνη Μαυρομιχάλη στοχεύουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα και να βελτιώσουν σημαντικά τη βαθμολογική τους θέση τη νέα χρονιά.
Η διοίκηση της Ερασιτεχνικής Νίκης, παρά...
...τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες προσπαθεί να βρίσκεται κοντά στην ομάδα και να συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλού κλίματος. Από την άλλη πλευρά, παίκτες και τεχνική ηγεσία εμφανίζονται αποφασισμένοι να κάνουν το καλύτερο δυνατό στη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Από τον αγώνα με τη ΧΑΝΘ θα απουσιάσει γι' άλλη μια φορά ο Καραβασάνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr