Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Θα πάει πολύς κόσμος στο ΟΑΚΑ...


Το είχε ανάγκη η ΑΕΚ. Πέρασαν κιόλας περισσότερα από δυόμισι χρόνια από τη μέρα που η Ενωση είχε βάλει τα καλά της για να υποδεχθεί στο ΟΑΚΑ μία ευρωπαϊκή βραδιά. Τότε ήταν η Αντερλεχτ στην προτελευταία αγωνιστική των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.
Αύριο θα είναι η μεγάλη Ρόμα. Και μπορεί το παιχνίδι να μην αφορά κάποια ευρωπαϊκή διοργάνωση...
...και να κρίνει κάποια πρόκριση, αλλά είναι τέτοια η... καψούρα των Ενωσιτών που μοιάζει με τέτοιο. Είναι τόσο έντονη η απουσία της ευρωπαϊκής λάμψης από μια ομάδα που συνδέθηκε άρρηκτα με μεγάλες ευρωπαϊκές στιγμές στην ιστορία της, που οι προετοιμασίες για το φιλικό με τους Ιταλούς θυμίζουν παραμονές αναμέτρησης για τα Κύπελλα Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, τα γραφεία της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ ήταν επί ποδός. Οσοι πέρασαν από την ΠΑΕ δεν πίστευαν στην εικόνα που αντίκριζαν στα μάτια τους. Ενας πανζουρλισμός, με εντυπωσιακή κινητικότητα στην προπώληση των εισιτηρίων.
Καταστάσεις που δεν συνάδουν με ένα φιλικό παιχνίδι, παρά το τεράστιο όνομα του αντιπάλου (αν και οι τελευταίες πληροφορίες εμφανίζουν ως πιθανές απουσίες του σπουδαίου Ντανιέλε Ντε Ρόσι και των Μπαλτζαρέτι και Καστάν. Αλλά θα είναι εκεί ο Τότι και ο Κόουλ, όλο το σύνολο του Ρούντι Γκαρσία. Και βέβαια, η νέα ΑΕΚ του Τραϊανού Δέλλα, που μοίρασε τόσες προσδοκίες στο ξεκίνημά της.
Οι «κιτρινόμαυροι» ενημερώθηκαν βάσει προγράμματος πως αύριο το πρωί θα πατήσουν για πρώτη φορά τον αγωνιστικό χώρο του ΟΑΚΑ για τη φετινή περίοδο, σε ένα χαλάρωμα που θα κάνουν. Και θα έχουν την ευκαιρία να φανταστούν πώς θα είναι το γήπεδο αργά το βράδυ, γεμάτο από τους Ενωσίτες.
Μαζί με τα εισιτήρια του φιλικού, εξαιρετικά κινούνται και τα διαρκείας και φαίνεται πως σύντομα θα ανακοινωθεί η υπέρβαση των 10.000 καρτών που είχαν διατεθεί την περσινή περίοδο (αναμένεται να δοθεί και παράταση στη διάθεσή τους).
sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr