Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Τζιώρας: ''Πολύ δύσκολο το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό''


Χωρίς άγχος και με στόχο το θετικό αποτέλεσμα θα αντιμετωπίσει η Νίκη Βόλου τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα της Σούπερ Λιγκ. Ο Χρήστος Τζιώρας είναι ο άτυχος της αποψινής βραδιάς καθώς θα απουσιάσει από την αναμέτρηση λόγω ενός μικροτραυματισμού στον αστράγαλο. Ο κυανόλευκος επιθετικός σε δηλώσεις του στο novasports.gr θεωρεί το σημερινό παιχνίδι ένα πολύ καλό τεστ για την ομάδα του ενώ εκφράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της Νίκης στο φετινό πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ. Αναλυτικά:

Μετά από μια μακρά περίοδο προετοιμασίας η Νίκη Βόλου είναι έτοιμη για την πρεμιέρα;
«Είχαμε μία μεγάλη και δύσκολη προετοιμασία έξι εβδομάδων. Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι για το μεγάλο και δύσκολο παιχνίδι μέσα στο Καραϊσκάκη».
Πώς περιμένεις αυτό το παιχνίδι;
«Θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, αλλά εμείς δουλέψαμε σκληρά όλο αυτό τον καιρό για να καταφέρουμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».
Αναμφίβολα κόντρα στον Πρωταθλητή είναι πάρα πολύ δύσκολο το ματς, μήπως είναι καλό όμως για τη Νίκη Βόλου διότι θα παραταχθεί χωρίς άγχος;
«Ίσως να είναι καλό, θα φανεί στην πορεία. Είναι ένα πολύ μεγάλο τεστ καθώς παίζουμε σε μία από τις πιο καυτές έδρες του πρωταθλήματος. Ξεκινάμε με ένα δύσκολο παιχνίδι, αλλά πιστεύω πως είμαστε έτοιμοι για να παίξουμε σε μία τόσο καυτή έδρα».
Για το πόσο δύσκολο θεωρεί τον δρόμο της Νίκης προς την παραμονή: «Θα είναι δύσκολο, αφού φέτος πέφτουν τέσσερις ομάδες και όχι τρεις. Εμείς δουλέψαμε σκληρά και πιστεύω πως στο τέλος θα καταφέρουμε να σωθούμε εύκολα και γρήγορα».
Για το τι ποδόσφαιρο θα παίξει η Νίκη φέτος: «Όπως μας λέει και ο προπονητής μας, θέλουμε να παίξουμε ένα καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο αντάξιο των απαιτήσεων του κόσμου».
Για τη φιλοσοφία του Γουίλιαμ Φλουτ: «Ο προπονητής μας λέει συνέχεια να παίζουμε γρήγορο ποδόσφαιρο, να κάνουμε γρήγορες αντεπιθέσεις και να παίζουμε όμορφο ποδόσφαιρο. Όχι αμυντικά συνέχεια. Γρήγορο και επιθετικό ποδόσφαιρο».
Για το αν μπορεί να υποσχεθεί γκολ μέσα στο Καραϊσκάκη: «Μπορώ να υποσχεθώ ότι η ομάδα μας θα δώσει τον καλύτερο της εαυτό. Μακάρι να έρθει και το γκολ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr