Πραγματοποιήθηκε σήμερα μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης ο αγιασμός της ομάδας για την νέα αγωνιστική περίοδο.
Το παρών έδωσαν όλοι οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο όπως επίσης και ο Πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Ανδρέας Πάτσης.
Δείτε σχετικές φωτογραφίες από τον αγιασμό.
Τον αγιασμό τέλεσε ο γνωστός για νικιώτικα αισθήματα Πάτερ Απόστολος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr