Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Και επίσημα στη Μπενφίκα ο Σάμαρης


Την απόκτηση του Ανδρέα Σάμαρη ανακοίνωσε και επίσημα η Μπενφίκα! 
Ο πρώην μέσος του Ολυμπιακού, αφού πέρασε με επιτυχία τις καθιερωμένες ιατρικές...
...εξετάσεις, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο το οποίο θα είναι διάρκειας πέντε ετών! 
Μάλιστα, οι «αετοί» ανακοίνωσαν, επίσης, πως κατέχουν το 100% των δικαιωμάτων του διεθνούς μέσους, βάζοντας ρήτρα αποδέσμευσης ύψους 45 εκατ. ευρώ!

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr