Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Ολυμπιακός Β.: Αποθεραπεύτηκαν οι τραυματίες


Με διπλές προπονήσεις, πρωί-απόγευμα, θα συνεχιστεί το Σαββατοκύριακο η προετοιμασία του Ολυμπιακού Βόλου. Ο Νίκος Παντέλης και οι συνεργάτες του συνεχίζουν την σκληρή δουλειά, προκειμένου η ομάδα να αποκτήσει το επιθυμητό επίπεδο απόδοσης. Όπως τονίζει ο έμπειρος τεχνικός, η ομάδα βρίσκεται σε σωστό δρόμο και μέρα με...

την ημέρα οι παίκτες παρουσιάζονται ολοένα και καλύτεροι και αποκτούν την απαιτούμενη συνοχή.
Ο Δημήτρης Κεσίδης έβγαλε τον νάρθηκα από τον ώμο του και προπονείται κανονικά, ενώ από αύριο Κυριακή αναμένεται να μπουν στο κανονικό πρόγραμμα οι Στάθης Ρόκας και Αλέξης Νικολιάς, οι οποίοι τις τελευταίες μέρες και μετά το φιλικό της περασμένης Δευτέρας με τον Ηρακλή Ψαχνών ταλαιπωρήθηκαν από τραυματισμούς, στο γόνατο και στη γάμπα αντίστοιχα. Την Δευτέρα (25/8) επιστρέφει στον κανονικά ρυθμό των προπονήσεων και οΦίλιππος Σκοπελίτης, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τους κοιλιακούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr