Ικανοποιημένος παρουσιάζεται ο Νίκος Παντέλης από την πρόοδο που σημειώνουν οι παίκτες του μέρα με την ημέρα και από τον βαθμό ετοιμότητας στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα της προετοιμασίας. Οι «ερυθρόλευκοι» συμπληρώνουν πέντε εβδομάδες προετοιμασίας και δείχνουν πως αποκτούν συνοχή και χημεία στο παιχνίδι τους, αν αναλογιστούμε...
...πως πρόκειται ουσιαστικά για μια νέα ομάδα, με πολλά καινούργια πρόσωπα.
«Έχω τονίσει πως ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο απόδοσης, από τη στιγμή που έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος. Αποκτούμε, ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου συνοχή και χημεία στο παιχνίδι μας και αυτό είναι ορατό, τόσο στις προπονήσεις, όσο και στα φιλικά προετοιμασίας. Μέρ με την ημέρα παρουσιαζόμαστε ολοένα και καλύτεροι.
Στο τελευταίο φιλικό με την Αναγέννηση η έλειψε από την ομάδα η φρεσκάδα, ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως βρισκόμαστε σε περίοδο προετοιμασίας και είναι λογικό να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας. Είχα την ευκαιρία να δω πως θα ανταποκριθεί η ομάδα εκτός έδρας απέναντι σ' έναν αντίπαλο που αγωνίζεται στη Football League και σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος» τονίζει ο Νίκος Παντέλης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην πρώτη συμμετοχή του Νιάζι Κούτσι, ο οποίος μάλιστα πέτυχε το δεύτερο γκολ των «ερυθρολεύκων» στο φιλικό με την Αναγέννηση: «Ο Κούτσι είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, πάνω απ' όλα επαγγελματίας και δείχνει ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν τα εργομετρικά στα οποία υποβλήθηκε και για τον λόγο αυτό τον χρησιμοποίησα στο τελευταίο 15λεπτο στο φιλικό με την Αναγέννηση Καρδίτσας. Σίγουρα χρειάζεται δουλειά, από τη στιγμή που έχει χάσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Σιγά-σιγά, όμως θα μπει στην ομάδα και πιστεύω πως θα προσφέρει σημαντικά».
«Έχω τονίσει πως ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο απόδοσης, από τη στιγμή που έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος. Αποκτούμε, ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου συνοχή και χημεία στο παιχνίδι μας και αυτό είναι ορατό, τόσο στις προπονήσεις, όσο και στα φιλικά προετοιμασίας. Μέρ με την ημέρα παρουσιαζόμαστε ολοένα και καλύτεροι.
Στο τελευταίο φιλικό με την Αναγέννηση η έλειψε από την ομάδα η φρεσκάδα, ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως βρισκόμαστε σε περίοδο προετοιμασίας και είναι λογικό να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας. Είχα την ευκαιρία να δω πως θα ανταποκριθεί η ομάδα εκτός έδρας απέναντι σ' έναν αντίπαλο που αγωνίζεται στη Football League και σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος» τονίζει ο Νίκος Παντέλης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην πρώτη συμμετοχή του Νιάζι Κούτσι, ο οποίος μάλιστα πέτυχε το δεύτερο γκολ των «ερυθρολεύκων» στο φιλικό με την Αναγέννηση: «Ο Κούτσι είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, πάνω απ' όλα επαγγελματίας και δείχνει ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν τα εργομετρικά στα οποία υποβλήθηκε και για τον λόγο αυτό τον χρησιμοποίησα στο τελευταίο 15λεπτο στο φιλικό με την Αναγέννηση Καρδίτσας. Σίγουρα χρειάζεται δουλειά, από τη στιγμή που έχει χάσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Σιγά-σιγά, όμως θα μπει στην ομάδα και πιστεύω πως θα προσφέρει σημαντικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr