Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Φλουτ: ''Δεν είμαστε κακή ομάδα''

Aρκετά ευχαριστημένος από την εικόνα της Νίκης Βόλου εμφανίστηκε ο Βίλιαν Φλουτ στη συνέντευξη Τύπου μετά την επιστροφή της Νίκης στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ μετά από 48 χρόνια με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Πειραιώς στο "Γ. Καραϊσκάκης".

Ο Φλουτ τόνισε αρχικά πως «Ήταν το πρώτο ματς και ξέραμε πως θα ήταν δύσκολα για εμάς. Επιλέξαμε στο βασικό σχήμα αυτούς που πιστεύαμε θα ήταν οι καλύτεροι. Παίξαμε όπως πιστεύαμε πως έπρεπε να κάνουμε. Είπαμε στους παίκτες να μην φοβούνται. Από πλευράς φυσικής κατάστασης είμαστε καλύτεροι σε σχέση με άλλους τομείς.
Ο Ολυμπιακός έχει καλύτερες μονάδες. Κάναμε ορισμένα λάθη. Τρία με τέσσερα λάθη που μας στοίχισαν. Ένα από αυτά ήταν στη φάση που σκόραρε ο Αφελάι.
Όταν είδαμε πως ο Ολυμπιακός έριξε κάπως τους ρυθμούς παλέψαμε για το γκολ. Πιστεύω πως δείξαμε σε όλους πως δεν είμαστε κακή ομάδα. Οι παίκτες τα πήγανε πολύ καλά. Είχαμε πολύ καλές ευκαιρίες. Στο Β' μέρος πήγαμε πιο καλά. Είχαμε περισσότερες φάσεις και αυτό είναι καλό διότι παίζαμε με πολύ καλή ομάδα.
Θέλουμε να κάνουμε καλό ματς με πολλές πάσες. Οι παίκτες μας είναι σε καλή φυσική κατάσταση αλλά είναι νέοι και πρέπει να μάθουν. Στο ποδόσφαιρο έχει σημασία το να παλεύεις. Σήμερα δεν είχαμε ελπίδες να κερδίσουμε όμως δείξαμε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε πιο καλά στην επόμενη αγωνιστική. Στα αποδυτήρια οι παίκτες μας ήταν κάπως απογοητευμένοι αλλά θα πάμε πιο καλά την επόμενη φορά».
Ο Φλουτ τόνισε επίσης στην συνέντευξη Τύπου για:
Τους στόχους της Νίκης και το πως είδε τον Ολυμπιακό: Δεν είμαι στον Ολυμπιακό. Δεν θα μπορούσα να μιλήσω για τον Ολυμπιακό. Εγώ είμαι στη Νίκη. Το πιο σημαντικό είναι να μείνουμε στην Σούπερ Λιγκ. Πιστεύω σε αυτό. Μπορούμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να αναπτύξουμε και να αναδείξουμε παίκτες.
Τον Αφελάι: Τον ξέρω από την Αϊντχόφεν. Τον ξέρω εδώ και πολύ καιρό. Είναι εξαιρετικός παίκτης. Ο κόσμος έρχεται στα γήπεδα για να βλέπει τέτοιους ποδοσφαιριστές. Χρειάζεται κάποιο χρόνο για να δείξει το τι μπορεί να κάνει και όλες τις αρετές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr