Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Χατζηκωνσταντίνου: ''Ο Πανθρακικός έχει κάθε δικαίωμα να καταθέσει ένσταση και να διεκδικήσει τη νίκη στα χαρτιά''


Φωτιές άναψε με δηλώσεις του στο «ThrakiSports» ο καθηγητής της Νομικής και Οικονομικών Σπουδών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και πρώην πρόεδρος τους ΔΟΣΑ Κομοτηνής, Γιώργος Χατζηκωνσταντίνου. Το άλλοτε μέλος της ΕΕΑ, δήλωσε πως η Κέρκυρα δεν έχει εξασφαλίσει την αδειοδότηση και έτσι ο Πανθρακικός έχει το δικαίωμα της έφεσης και της διεκδίκησης του αγώνα στα χαρτιά.


«Εφόσον δεν έχει πάρει την απαραίτητη πράσινη κάρτα από την ΕΕΑ, όπως την ονομάζαμε εμείς, προφανέστατα και η συμμετοχή της Κέρκυρας και όποιας ομάδας δεν την έχει πάρει είναι παράνομη. Κανονικά δεν έπρεπε καν να συμμετέχει. Από την στιγμή ωστόσο που συμμετέχει, ο Πανθρακικός έχει κάθε δικαίωμα να καταθέσει ένσταση και να διεκδικήσει τη νίκη στα χαρτιά. Φαντάζομαι οι δικηγόροι του θα αναζητήσουν τις σχετικές αποφάσεις της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού, αν θέλουν να κινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση», ήταν τα λόγια του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr