Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Τη Δευτέρα η ''πρώτη'' του ανδρικού τμήματος του Ολυμπιακού Β.


Με τον Λάμπρο Πρέκα στο τιμόνι  και τον Νίκο Ρούμπο υπεύθυνο τμήματος, ξεκινά η φετινή αγωνιστική σεζόν για τον Ολυμπιακό Βόλου. Το πρώτο ραντεβού των ερυθρολεύκων ορίστηκε για τη Δευτέρα 25 Αυγούστου στις 17:00 στο κλειστό του ΕΑΚ Βόλου. Η σχετική ανακοίνωση:

"Με Προπονητή τον Λάμπρο Πρέκα ξεκινά την προετοιμασία του το αντρικό τμήμα Μπάσκετ. Υπεύθυνος τμήματος είναι ο κος Ρούμπος Νικόλαος.
Καλούνται όλοι οι αθλητές του Συλλόγου να παρευρεθούν την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014 και ώρα 17.00 μμ στο κλειστό του ΕΑΚ Βόλου για την έναρξη της προετοιμασίας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr