Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

"Πρώτη" με ρίγες μετά από έξι χρόνια για τον Πύρασο


Την πρώτη εμφάνιση για τη νέα σεζόν 2014-2015 παρουσίασε ο Πύρασος. Έτσι για την παρθενική της συμμετοχή στη Γ' Εθνική η ομάδα της Νέας Αγχιάλου επέλεξε μπλούζα με ρίγες μετά από έξι χρόνια. Η σχετική ανακοίνωση:

«O Α.Σ. Πύρασος Νέας Αγχιάλου παρουσιάζει την 1η εμφάνιση για την αγωνιστική περίοδο 2014-2015. Η ομάδα μας επιστρέφει σε μπλούζα με ρίγες ύστερα από έξι χρόνια! Η φανέλα είναι μπλε-άσπρη, με μεγάλη μπλε κάθετη κεντρική ρίγα και δύο πλαϊνές. Το σήμα του Πυράσου στο αριστερό μέρος του στήθους με μπλε τύπωμα, το σήμα της κατασκευάστριας εταιρίας Givova στα δύο μανίκια με άσπρο τύπωμα και η αναγραφή του ονόματός της στο κέντρο κάτω από το λαιμό με κόκκινα γράμματα. Τα νούμερα στην πλάτη είναι επίσης με κόκκινο τύπωμα. Δεν έχουν τυπωθεί ακόμη τα λογότυπα των χορηγών. Οι συνολικά οκτώ ρίγες συμβολίζουν τις οκτώ συλλαβές της φάσης Πύρασος Τρίτη Εθνική. Τελευταία φορά που ο Πύρασος φόρεσε μπλούζα με ρίγες ήταν τη σεζόν 2008-09 στην ιστορική πρώτη παρουσία της ομάδας στη Δ" Εθνική. Έξι χρόνια μετά, για την παρθενική συμμετοχή στη Γ" Εθνική, η κυανόλευκη φανέλα επιστρέφει στις ρίγες, σηματοδοτώντας το νέο ξεκίνημα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr