Μετά
από συμφωνία των δύο διοικήσεων, ο
Παναθηναϊκός παρέλαβε 12.500 εισιτήρια
αξίας 15 και 20 ευρώ, τα οποία θα διαθέτει
από το γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας
και από το ΟΑΚΑ, ανήμερα του παιχνιδιού.
Αναλυτικά
η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
Η
ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ενημερώνει τους
φιλάθλους πως μετά την πρωινή σύσκεψη
έχει προς διάθεση 12.500 εισιτήρια για
τον αγώνα Λεβαδειακός – Παναθηναϊκός
που θα διεξαχθεί στο Ο.Α.Κ.Α. την Κυριακή
24/8, ώρα 21:30, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής
του Πρωταθλήματος ΟΠΑΠ SuperLeague 2014/15.
Η
διάθεση ξεκινά από σήμερα έως τις 18:00
στα εκδοτήρια της Λεωφόρου Θύρα 4 και
συνεχίζεται έως αύριο Σάββατο 23/8 από
τις 10:00 έως τις 18:00.
Την
ημέρα του αγώνα Κυριακή 24/8, η ΠΑΕ
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ θα έχει ανοικτά εκδοτήρια
για τους φιλάθλους από τις 19:00 έως την
έναρξη της αναμέτρησης στα εκδοτήρια
του σταθμού Ειρήνης και στο Βορειοανατολικό
τμήμα του Ο.Α.Κ.Α. (Πύλη 12).
Τα
εισιτήρια του Παναθηναϊκού βρίσκονται
στις Θύρες 35 και 1 με κόστος 15 Ευρώ και
στη Θύρα 9 με κόστος 20 Ευρώ.
Οι
φίλαθλοι μπορούν να εξυπηρετηθούν στο
χώρο στάθμευσης Δ του Ο.Α.Κ.Α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr