Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Γ' Εθνική αποφάσισαν στον Άρη


Με ψήφους 108 υπέρ και 11 κατά (υπήρχαν και 3 άκυρα και 1 λευκό), οι οπαδοί του Άρη αποφάσισαν υποβιβασμό στην Γ' Εθνική. Από την Παρασκευή αρχίζουν πλέον οι διαδικασίες της εκκαθάρισης της ΠΑΕ που θα οδηγήσουν στην ερασιτεχνική κατηγορία, με ταυτόχρονη απόσυρση της συμμετοχής από τη Football League. H απόφαση, αναμένεται να...

...επικυρωθεί και επίσημα στη Γενική Συνέλευση του Ερασιτέχνη τη προσεχή Δευτέρα.
Η επιστολή του προέδρου της ΠΑΕ, Παναγιώτη Στεφανίδη ανέφερε: «Οι εσωτερικές διαμάχες και οι φήμες για Γ' Εθνική δημιούργησαν εμπόδια στις επαφές με υποψήφιους χορηγούς. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΠΑΕ με τους λογαριασμούς της δεν μας επέτρεψε να ενεργοποιήσουμε τις συμφωνίες με παίκτες. Η δυσπιστία προς τη διοίκηση δημιούργησε προβλήματα στην προσέλκυση χορηγών. Μαζέψαμε 700.00 ευρώ από συγκεκριμένες χορηγίες, τη στιγμή που το χορηγικό πρόγραμμα παραμένει ανοικτό, όπως και οι πωλήσεις διαρκείας. Κουραστήκαμε από τη συνεχή αναζήτηση χρημάτων, όπως και ο κόσμος. Είναι σαφές ότι η διοίκησή μας δεν έχει τη στήριξη του κόσμου και φαίνεται και από τις πωλήσεις διαρκείας. Επομένως, για να πορευθούμε μαζί πρέπει να υπάρχει στήριξη, αλλά αυτό φαντάζει δύσκολο, με τα σημερινά δεδομένα.
Χωρίς τη στήριξη του κόσμου δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Η κατάσταση είναι δύσκολη και δεν δείχνει ότι μπορεί να αλλάξει. Η έλλειψη μικρού ποσού αποτρέπει την ενεργοποίηση συμφωνιών με παίκτες. Θα σεβαστούμε την απόφαση της Γ.Σ., αρκεί να μη δημιουργεί πρόβλημα σε εμάς. Η απουσία μου, απόψε, δεν είναι ένδειξη έλλειψης σεβασμού. Οφείλεται σε προσωπικό μου θέμα και θα σεβαστώ κάθε απόφαση του Σώματος της Γ.Σ.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr