Το «ice bucket challenge» εδραιώνεται και στην Ελλάδα, με τον Νίκο Ζήση να παίρνει σειρά, στα αποδυτήρια της Εθνικής μπάσκετ μετά τη νίκη επί της Τουρκίας στην Κωνσταντινούπολη.
Ο διεθνής γκαρντ αποδέχθηκε την πρό(σ)κληση των Γιάννη Αντετοκούνμπο και Κωνσταντίνου Μελάγιες και προκάλεσε με τη σειρά του να κάνουν το ίδιο, εντός 24 ωρών, οι Βασίλης Σπανούλης, Δημήτρης Διαμαντίδης, Αντώνης Φώτσης και Γιάννης Μπουρούσης.
Ο τελευταίος, πάντως, ήταν αυτός που του έριξε το παγωμένο νερό με τον κουβά, εν μέσω γέλιων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr