Έπειτα από μία πενταετή παρουσία στην ομάδα του Αγρινίου, ο Γιώργος Θεοδωρίδης αποχαιρέτησε τον Παναιτωλικό. Η ΠΑΕ του είπε «αντίο» μέσω της ανακοίνωσής της και ενός βίντεο που ανήρτησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας. Αναλυτικά:
«Η ΠΑΕ Παναιτωλικός εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στον Γιώργο Θεοδωρίδη για την πενταετή συνεργασία που είχε με την ομάδα μας, την πολύ μεγάλη προσφορά του, τον επαγγελματισμό και το ήθος του. Εύχεται καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική του καριέρα και επιτυχίες στη ζωή του»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr