Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Ευχαριστεί ο Πύρασος

Την ανάγκη του να ευχαριστήσει το beach bar «Αιολία» και τον ιδιοκτήτη για το χώρο που παραχωρήθηκε για την πρώτη συγκέντρωση αλλά και για τα αναψυκτικά και τους καφέδες εξέφρασε μέσω ανακοίνωσής του ο Πύρασος. Αναλυτικά:
«Η διοίκηση του Πυράσου νοιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει θερμά τον κ. Στάθη Σοφιανόπουλο, ιδιοκτήτη του beach bar «Αιολία» για την άψογη φιλοξενία χθες το βράδυ στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδος μας καθώς επίσης και την προσφορά των αναψυκτικών-καφέδων προς την ομάδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr