Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Πέθανε ο αδελφός του Βαγγέλη Μόρα

Θλίψη στον χώρο του ελληνικού αθλητισμού έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου του αδελφού του Βαγγέλη Μόρα, Δημήτρη, το βράδυ της Παρασκευής (17/7). Ο Έλληνας αμυντικός, αποχώρησε την Παρασκευή από την προετοιμασία της Βερόνα, προκειμένου να ταξιδέψει στην Λάρισα και να βρεθεί δίπλα στο αδερφό του και την...
...οικογένειά του. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα, ο Δημήτρης δεν κατάφερε να κερδίσει την «μάχη» που έδινε από τον Απρίλιου του 2014 και κατέληξε.
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, η είδηση σκόρπισε θλίψη. Tα συλλυπητήριά μας στην οικογένειά του Βαγγέλη Μόρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr