Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Βόλεϊ: Ο Ξανθόπουλος στον Γ.Σ. Βόλου

Ο Παναγιώτης Ξανθόπουλος είναι νέο μέλος στο προπονητικό τιμ του τμήματος βόλεϊ του Γ.Σ. Βόλου. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μετά από συνεχή λειτουργία πέντε χρόνων για τα αναπτυξιακά τμήματα βόλεϊ κοριτσιών του Γ.Σ. Βόλου και τριών χρόνων λειτουργίας της γυναικείας ομάδας, ανακοινώνεται η προσθήκη του έμπειρου και ειδικευμένου προπονητή (Α' Προπονητής) κ. Παναγιώτη Ξανθόπουλου.
Η τελευταία του ομάδα ήταν τα τρία τελευταία χρόνια η γυναικεία της Νίκης, ενώ ήταν υπεύθυνος και στα αναπτυξιακά τμήματα. Ο κ. Ξανθόπουλος θα αναλάβει τα καθήκοντά του στη νέα του ομάδα τον Σεπτέμβριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr