Ο Παναγιώτης Ξανθόπουλος είναι νέο μέλος στο προπονητικό τιμ του τμήματος βόλεϊ του Γ.Σ. Βόλου. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μετά από συνεχή λειτουργία πέντε χρόνων για τα αναπτυξιακά τμήματα βόλεϊ κοριτσιών του Γ.Σ. Βόλου και τριών χρόνων λειτουργίας της γυναικείας ομάδας, ανακοινώνεται η προσθήκη του έμπειρου και ειδικευμένου προπονητή (Α' Προπονητής) κ. Παναγιώτη Ξανθόπουλου.
Η τελευταία του ομάδα ήταν τα τρία τελευταία χρόνια η γυναικεία της Νίκης, ενώ ήταν υπεύθυνος και στα αναπτυξιακά τμήματα. Ο κ. Ξανθόπουλος θα αναλάβει τα καθήκοντά του στη νέα του ομάδα τον Σεπτέμβριο».
«Μετά από συνεχή λειτουργία πέντε χρόνων για τα αναπτυξιακά τμήματα βόλεϊ κοριτσιών του Γ.Σ. Βόλου και τριών χρόνων λειτουργίας της γυναικείας ομάδας, ανακοινώνεται η προσθήκη του έμπειρου και ειδικευμένου προπονητή (Α' Προπονητής) κ. Παναγιώτη Ξανθόπουλου.
Η τελευταία του ομάδα ήταν τα τρία τελευταία χρόνια η γυναικεία της Νίκης, ενώ ήταν υπεύθυνος και στα αναπτυξιακά τμήματα. Ο κ. Ξανθόπουλος θα αναλάβει τα καθήκοντά του στη νέα του ομάδα τον Σεπτέμβριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr