Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Απέκτησε Ρισβάνη ο Πανιώνιος

Τον Σπύρο Ρισβάνη για τα επόμενα δύο χρόνια απέκτησε ο Πανιώνιος. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει την απόκτηση με ελεύθερη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή Σπύρου Ρισβάνη. Ο 21χρονος παίκτης, υπέγραψε την Παρασκευή συμβόλαιο διετούς διάρκειας και το Σάββατο θα αναχωρήσει για το Καϊμακτσαλάν, προκειμένου να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr