Ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου Μάνουελ Ρόκα δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου αμέσως μετά τη λήξη του νικηφόρου αγώνα με τη Γλυφάδα: «Θέλω πρώτα απ' όλα να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες της Γλυφάδας για την προσπάθειά τους. Αγωνίστηκαν με λιγότερους παίκτες, ενώ περνούν δύσκολες στιγμές.
Εμείς κάναμε ό,τι έπρεπε. Το είδαμε σαν...
Εμείς κάναμε ό,τι έπρεπε. Το είδαμε σαν...
...μια καλή προπόνηση. Ειδικά μετά το πρώτο ημίχρονο, δώσαμε ευκαιρίες σε νέους ποδοσφαιριστές, στους Κολημήτρα και Ντινόπουλο, προκειμένου να πάρουν εμπειρίες. Θέλουμε να πετύχουμε όλοι μαζί το στόχο της ανόδου, έχοντας μαζί μας και τα νέα παιδιά της ομάδας μας.
Συγχαρητήρια για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν όλοι σήμερα. Συγχαρητήρια σε όλους και καλή χρονιά.
Σεβόμαστε κάθε αντίπαλο, όποιος κι αν είναι αυτός. Στόχος μας παραμένει όχι μόνο να κερδίζουμε κάθε αντίπαλο, αλλά κυρίως να κάνουμε μια καλή ομάδα».
Συγχαρητήρια για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν όλοι σήμερα. Συγχαρητήρια σε όλους και καλή χρονιά.
Σεβόμαστε κάθε αντίπαλο, όποιος κι αν είναι αυτός. Στόχος μας παραμένει όχι μόνο να κερδίζουμε κάθε αντίπαλο, αλλά κυρίως να κάνουμε μια καλή ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr