Ο Άγγελος Κολημήτρας μετά την παρθενική του εμφάνιση με τη φανέλα του Ολυμπιακού Βόλου τόνισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκανα την πρώτη συμμετοχή με την ομάδα μου. Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα της Γλυφάδας για την προσπάθειά της. Χαίρομαι που...
...βρίσκομαι σε μια τέτοια ομάδα όπως είναι ο Ολυμπιακός Βόλου. Πάμε όλοι μαζί να πετύχουμε το στόχο μας. Καλή χρονιά σε όλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr