Μετά το τέλος του σημερινού αγώνα με τη Δόξα Δράμας ο προπονητής της Νίκης, Λουτσιάνο, στη συνέντευξη Τύπου τόνισε: «Κρατάμε τους τρεις βαθμούς από το σημερινό παιχνίδι, οι οποίοι ήρθαν μετά από μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλαν οι ποδοσφαιριστές μου. Δεν είμαι αυτός που θα κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό του. Εγώ είμαι αυτός που είχα πει από την πρώτη μέρα που...
....ήρθα στη Νίκη ότι θέλω η ομάδα μου να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Αλλά δεν μπορούμε να έχουμε τα πάντα.
Δημιουργήσαμε αρκετές κλασικές - θα πω - ευκαιρίες για γκολ και δεν πήραμε αυτό που έπρεπε να πάρουμε από το παιχνίδι. Να ευχαριστήσω θερμά τους φιλάθλους που έδωσαν το «παρών» και βοήθησαν την ομάδα. Χωρίς να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο πήραμε τους τρεις βαθμούς και είμαι ικανοποιημένος από τη νίκη που πετύχαμε.
Όλες οι ομάδες στον β' γύρο θα έρχονται στο Βόλο να παίζουν δυνατά για να κερδίσουν τη Νίκη. Εμείς θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, σοβαροί και συγκεντρωμένοι για να παίρνουμε τους βαθμούς.
Ο Ιβάν Γέσιτς είναι καλός ποδοσφαιριστής, έχει βοηθήσει τη Νίκη και πάντα ένας καλός ποδοσφαιριστής έχει μια κακή μέρα. Δεν πρέπει όμως να τον στήσουμε στον τοίχο και να τον πυροβολήσουμε. Σίγουρα έκανε μια κίνηση που δεν είναι σωστή για έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή και για τον λόγο αυτό είναι στη συνέντευξη Τύπου για να σας πει περισσότερα.
Είμαστε όλοι πάρα πολύ ικανοποιημένοι μαζί του και μπορώ να πω πως αποτελεί παράδειγμα για τους νεότερους ποδοσφαιριστές, όσον αφορά τη διάθεση που δείχνει στην προπόνηση. Πραγματικά δεν ξέρω τι έχει συμβεί και θα σας το πει ο ίδιος. Ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη από τον κόσμο για τη συμπεριφορά του Ιβάν. Πρέπει όλοι να τον αγκαλιάσουμε».
Δημιουργήσαμε αρκετές κλασικές - θα πω - ευκαιρίες για γκολ και δεν πήραμε αυτό που έπρεπε να πάρουμε από το παιχνίδι. Να ευχαριστήσω θερμά τους φιλάθλους που έδωσαν το «παρών» και βοήθησαν την ομάδα. Χωρίς να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο πήραμε τους τρεις βαθμούς και είμαι ικανοποιημένος από τη νίκη που πετύχαμε.
Όλες οι ομάδες στον β' γύρο θα έρχονται στο Βόλο να παίζουν δυνατά για να κερδίσουν τη Νίκη. Εμείς θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, σοβαροί και συγκεντρωμένοι για να παίρνουμε τους βαθμούς.
Ο Ιβάν Γέσιτς είναι καλός ποδοσφαιριστής, έχει βοηθήσει τη Νίκη και πάντα ένας καλός ποδοσφαιριστής έχει μια κακή μέρα. Δεν πρέπει όμως να τον στήσουμε στον τοίχο και να τον πυροβολήσουμε. Σίγουρα έκανε μια κίνηση που δεν είναι σωστή για έναν επαγγελματία ποδοσφαιριστή και για τον λόγο αυτό είναι στη συνέντευξη Τύπου για να σας πει περισσότερα.
Είμαστε όλοι πάρα πολύ ικανοποιημένοι μαζί του και μπορώ να πω πως αποτελεί παράδειγμα για τους νεότερους ποδοσφαιριστές, όσον αφορά τη διάθεση που δείχνει στην προπόνηση. Πραγματικά δεν ξέρω τι έχει συμβεί και θα σας το πει ο ίδιος. Ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη από τον κόσμο για τη συμπεριφορά του Ιβάν. Πρέπει όλοι να τον αγκαλιάσουμε».
Για το αν θα γίνουν μεταγραφές: «Είπα στον πρόεδρο πως αν θα γίνουν μεταγραφές θα πρέπει οι παίκτες που θα έρθουν να μπορούν να βοηθήσουν τη Νίκη. Δεν θα γίνουν μεταγραφές για τα μάτια του κόσμου. Θα γίνουν μεταγραφές μόνο με ένα σκοπό. Να βοηθήσουν οι παίκτες την ομάδα να πετύχει το στόχο της. Ο δεύτερος γύρος μόλις ξεκίνησε και αν υπάρξει μία επιλογή που μπορεί να βοηθήσει τη Νίκη, θα συζητήσουμε με τον πρόεδρο και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr