Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Βασιλακάκης: ''Αδικία που χάσαμε''


Ο προπονητής της Δόξας Δράμας, Κώστας Βασιλακάκης, στη συνέντευξη Τύπου μετά τη λήξη του παιχνιδιού με τη Νίκη τόνισε:
«Θέλαμε να δώσουμε συνέχεια στο σερί που είχαμε στο πρωτάθλημα. Ξέραμε πως είχαμε δύσκολη αποστολή απέναντι σε μια ποιοτική ομάδα, όπως είναι η Νίκη, η οποία έχει υψηλούς στόχους. Πιστεύω ότι τα...
...καταφέραμε, ανεξάρτητα αν χάσαμε. Όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι είναι αδικία γι' αυτά τα παιδιά, τα οποία έδωσαν πάρα πολλά σήμερα, να μην πάρουν το θετικό αποτέλεσμα.
Δημιουργήσαμε έξι-επτά τελικές προσπάθειες, για να πετύχουμε ένα τέρμα και να πάρουμε το αποτέλεσμα. Θα ήταν πιο εύκολο για μας για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το παιχνίδι.
Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι από τον αντίπαλο, ενώ στο δεύτερο η Νίκη μπήκε στο παιχνίδι με στόχο να μας πιέσει. Κάναμε αβίαστα λάθη στις μεταβιβάσεις μας, ωστόσο, δεν κινδυνέψαμε σε κανένα σημείο του παιχνιδιού εκτός από μία-δύο φάσεις.
Δυστυχώς, όμως, εκείνο που μετρά στο ποδόσφαιρο είναι το αποτέλεσμα. Όταν δεν μπορείς να σκοράρεις, πάντα την πληρώνεις. Καλή συνέχεια στη Νίκη και πολλά συγχαρητήρια στους δικούς μου ποδοσφαιριστές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr