Κατάθεση ψυχής έκανε ο Ιβάν Γέσιτς στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα της Νίκης Βόλου με τη Δόξα Δράμας, που βρήκε νικητές τους κυανόλευκους με σκορ 1-0. Ο αρχηγός της βολιώτικης ομάδας ζήτησε συγνώμη από τον προπονητή του και τον κόσμο γιατί ζήτησε αλλαγή ενώ δήλωσε με νόημα πως οι φίλαθλοι της Νίκης θα πρέπει να μην κάνουν το Πανθεσσαλικό, Καυτανζόγλειο...
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ιβάν Γέσιτς:
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ιβάν Γέσιτς:
«Χωρίς να θέλω να μειώσω την καλή εμφάνιση που πραγματοποίησε η Δόξα Δράμας, είναι πιο εύκολο να παίζεις άμυνα απ' ότι όταν θέλεις να νικήσεις, όπως κάνει η Νίκη Βόλου σε κάθε παιχνίδι. Εγώ δεν κρύβομαι πίσω από το δάκτυλο μου, ο Ιβάν Γέσιτς πάντα θα είναι ένας παίκτης που θα παίρνει το παιχνίδι πάνω του. Έχουμε παίξει 13 παιχνίδια και ποτέ δεν με έχετε δει εδώ σε συνέντευξη Τύπου.
Σήμερα δημιουργήθηκε ένα θέμα που για μένα δεν υπάρχει. Ξέρω τι λένε οι φίλαθλοι για μένα. Δεν έχω παράπονο γιατί αυτοί οι φίλαθλοι είναι δίπλα μας σε όλα τα παιχνίδια. Γι' αυτούς τους φιλάθλους που μας χειροκροτούν ακόμη και στις ήττες θα τα δώσω όλα. Έτσι κάνω σε όλες τις ομάδες που αγωνίζομαι.
Ο κόουτς μας ζήτησε συγκεκριμένα πράγματα όμως εμείς δεν παίξαμε καθόλου καλά και ειδικά όταν περνάει το εικοσάλεπτο μας κυριεύει το άγχος. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για όσα κάνει για μένα και αυτό το λέω δημόσια γιατί ποτέ με προπονητές δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις».
Ο κόουτς μας ζήτησε συγκεκριμένα πράγματα όμως εμείς δεν παίξαμε καθόλου καλά και ειδικά όταν περνάει το εικοσάλεπτο μας κυριεύει το άγχος. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για όσα κάνει για μένα και αυτό το λέω δημόσια γιατί ποτέ με προπονητές δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις».
Η συγνώμη του αρχηγού:
«Έκανα λάθος και θέλω να ζητήσω συγνώμη. Το λάθος μου ήταν πως ζήτησα αλλαγή καθώς έβλεπα πως δεν μου έβγαινε σήμερα το παιχνίδι. Ο κόουτς, πίστευε πως μπορούσα να προσφέρω και γι' αυτό έμεινα δέκα λεπτά επιπλέον. Να ξέρετε πως ο Ιβάν Γέσιτς θα γίνεται αλλαγή μόνο όταν δεν παίζει καλά».
«Έκανα λάθος και θέλω να ζητήσω συγνώμη. Το λάθος μου ήταν πως ζήτησα αλλαγή καθώς έβλεπα πως δεν μου έβγαινε σήμερα το παιχνίδι. Ο κόουτς, πίστευε πως μπορούσα να προσφέρω και γι' αυτό έμεινα δέκα λεπτά επιπλέον. Να ξέρετε πως ο Ιβάν Γέσιτς θα γίνεται αλλαγή μόνο όταν δεν παίζει καλά».
«Θέλω την άνοδο περισσότερο από τον καθένα»:
«Εγώ κάθε μέρα είμαι στα αποδυτήρια και σας διαβεβαιώνω πως κανείς δεν θέλει την άνοδο περισσότερο από τους παίκτες και περισσότερο από μένα προσωπικά. Μπορεί στα τελευταία τρία παιχνίδια να μην παίζουμε καλά, όμως να ξέρετε πως είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα σε 9 παίκτες πίσω και εσύ να παίζεις με 8 παίκτες μπροστά. Ένα λάθος δικό σου, μία λάθος πάσα μπορεί να σου στοιχίσει μία ήττα.
«Εγώ κάθε μέρα είμαι στα αποδυτήρια και σας διαβεβαιώνω πως κανείς δεν θέλει την άνοδο περισσότερο από τους παίκτες και περισσότερο από μένα προσωπικά. Μπορεί στα τελευταία τρία παιχνίδια να μην παίζουμε καλά, όμως να ξέρετε πως είναι δύσκολο να παίζεις κόντρα σε 9 παίκτες πίσω και εσύ να παίζεις με 8 παίκτες μπροστά. Ένα λάθος δικό σου, μία λάθος πάσα μπορεί να σου στοιχίσει μία ήττα.
«Να μη γίνει το Πανθεσσαλικό, Καυτανζόγλειο...»:
«Είναι πολύ σημαντικό να μη γίνει το Πανθεσσαλικό μία «δύσκολη» έδρα για μας. Να μην κάνουμε το γήπεδό μας όπως είναι του Ηρακλή. Να μην έχουμε άγχος να παίζουμε στο γήπεδό μας.
Σας παρακαλούμε όλους να μας βοηθήσετε να βγάλουμε αυτή την πίεση από πάνω μας.
Το πρόβλημά μας είναι να σημειώσουμε το πρώτο γκολ. Όποια ομάδα έπαιξε λίγο ανοιχτά έφυγε από εδώ με τέσσερα και πέντε γκολ.
Το ότι βρίσκομαι σήμερα εδώ είναι γιατί εδώ και ένα μήνα ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου. Τον κόσμο της Νίκης Βόλου τον αγαπάω όμως ο κάθε άνθρωπος έχει τις καλές και τις κακές του στιγμές. Θέλω να πω και για τους άλλους παίκτες, βοηθήστε τους να αποδώσουν αυτό που μπορούν».
«Είναι πολύ σημαντικό να μη γίνει το Πανθεσσαλικό μία «δύσκολη» έδρα για μας. Να μην κάνουμε το γήπεδό μας όπως είναι του Ηρακλή. Να μην έχουμε άγχος να παίζουμε στο γήπεδό μας.
Σας παρακαλούμε όλους να μας βοηθήσετε να βγάλουμε αυτή την πίεση από πάνω μας.
Το πρόβλημά μας είναι να σημειώσουμε το πρώτο γκολ. Όποια ομάδα έπαιξε λίγο ανοιχτά έφυγε από εδώ με τέσσερα και πέντε γκολ.
Το ότι βρίσκομαι σήμερα εδώ είναι γιατί εδώ και ένα μήνα ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου. Τον κόσμο της Νίκης Βόλου τον αγαπάω όμως ο κάθε άνθρωπος έχει τις καλές και τις κακές του στιγμές. Θέλω να πω και για τους άλλους παίκτες, βοηθήστε τους να αποδώσουν αυτό που μπορούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr