Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ερασιτεχνική Νίκη:'' Ευχαριστούμε το Blue Club και τον κόσμο''


Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί τους φιλάθλους για τη στήριξη της ομάδας μπάσκετ, εξέδωσε η Ερασιτεχνική Νίκη. Η ανακοίνωση έχει ως εξής: "Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Γυμναστικού Συλλόγου Βόλου «Η Νίκη» θέλουν να ευχαριστήσουν από καρδιάς όλους τους φιλάθλους, οργανωμένους και μη, για την ένθερμη παρουσία και στήριξή τους στον εντός έδρας αγώνα μπάσκετ της ομάδας μας με αντίπαλο την Χ.Α.Ν.Θ...
...Ιδιαίτερη μνεία θεωρούμε απαραίτητο να γίνει στον σύνδεσμο οργανωμένων φιλάθλων Blue Club Θύρα 3 «Π. Ντοκούζης», για την αμέριστη ηθική και υλική συμπαράστασή του στο τμήμα καλαθοσφαίρισης αλλά και στον σύλλογο γενικότερα.
Επίσης, συγχαίρουμε τους ήρωες παίκτες και προπονητές για τον τιτάνιο αγώνα που δίνουν ώστε να κρατηθεί η ομάδα στην κατηγορία. Παρά την ήττα στο τελευταίο παιχνίδι, η ομάδα μας συνεχίζει την προσπάθειά της στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής με τη δύναμη και το πάθος που της μεταφέρει ο κόσμος της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr