Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ηττήθηκε στον ημιτελικό από τον Γ.Σ. Φαρσάλων ο Γ.Σ. Βόλου


Την ήττα με 81-65 γνώρισε ο Γ.Σ.Βόλου από τον Γ.Σ. Φαρσάλων στον ημιτελικό του φάιναλ φορ του κυπέλλου μπάσκετ που διοργανώνεται στη Λάρισα από την ΕΣΚΑΘ.
Ο Γυμναστικός πλήρωσε ακριβά την κακή εμφάνιση του α' ημιχρόνου όπου αιφνιδιάστηκε από τη ζώνη του αντιπάλου του και βρέθηκε να χάνει στο 10' με 22-10 και στο 20' με 44-20.
Στο β' μερος οι "μαυραετοί" αντέδρασαν, "ροκάνισαν" τη διαφορά, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα περισσότερο.
Πάντως οι Βολιώτες θεωρούν πως...
...η διαιτησία του κ. Ζαχαρή δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν επί ίσοις όροις τη νίκη και εξέφρασαν πολλά παράπονα.
Στον άλλο ημιτελικό, η Καρδίτσα επιβλήθηκε της Αγιάς με 75-70 και αύριο στις 5μ.μ. θα διεκδικήσει τον τίτλο της κυπελλούχου κόντρα στον Γ.Σ. Φαρσάλων, παρουσία του προέδρου της ΕΟΚ κ. Γιώργου Βασιλακόπουλου.
Η διοργάνωση του φάιναλ φορ είναι αφιερωμένη σε τέσσερις ανθρώπους που πρόσφεραν σημαντικές υπηρεσίες στο λαρισινό μπάσκετ και πρόσφατα έφυγαν από τη ζωή. Συγκεκριμένα τιμάται η μνήμη των: Παναγιώτη Νικούδη και Νίκου Νοβακούδη που έπαιζαν στον ΓΣΛ, Κυριάκου Χατζηβασιλείου που έπαιζε στην ΕΑΛ και Τάσου Σπυρόπουλου της Ολύμπια.
πηγή: goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr