Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Χωρίς Τζιώρα στον Πειραιά η Νίκη (αποστολή)


Με 19 παίχτες και χωρίς τον Χρήστο Τζιώρα που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού στον αστράγαλο, αναχωρεί η ομάδα μας για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος απέναντι στον Ολυμπιακό Πειραιώς.

Οι 19 εκλεκτοί του Γουίλιαμ Βλούτ είναι οι εξής: Ταϊρης , Ταμπάκης , Μαχλελής , Τσουκάνης, Ίβενς , Λάουξ , Κυζιρίδης , Σκούρτης , Γιαννιτσάνης , Μουζακίτης , Ροτζέριο , Σωτηράκος , Καρασαλίδης , Αργύρης , Κορέτα, Μέτσε, Κοτσαρίδης , Νικλητσιώτης , Μαρινάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr