Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

''Και με το νόμο ΠΑΕ ΑΕΛ. Σας περιμένουμε''


Με ανακοίνωση στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο facebook η ΑΕΛ ενημερώνει πως και επίσημα πλέον είναι ΠΑΕ ΑΕΛ ενώ ταυτόχρονα ρίχνει τα βέλη της στον Ολυμπιακό Βόλου δίνοντας ραντεβού την Παρασκευή, καταλήγοντας "σας περιμένουμε....". Αναλυτικά:

"Δεν μπορεί να μας σταματήσει κάνεις και επίσημα και με το νόμο ΠΑΕ ΑΕΛ.....τα λέμε την Παρασκευή.....
Υ.Γ. ζητάμε συγνώμη ...αναβάλλεται. ..το "φιλικό"....σας περιμένουμε. .....
fac ael

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like και στη σελίδα στο Facebook: Argo-Sports.blogspot.gr